Reacke na: OZNAMENI: pruzkum oper...

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Únor 26 12:36:02 CET 1999

Thu, Feb 25, 1999 ve 11:34:35AM +0100 Tomas Kouba napsal:

| Ale tak to prece je, ne? Teda videl jsem RH 5.1 a myslim i Debian
|
| Arci

mam rh5.1 i rh5.2 vyrabeny yenyou a uspokojiva cestina nikde. v xtermu a na
konzole po nekolika minutach dodatecne prace, v netscapu doposud nikoliv
(psat, zobrazovani samozrejme ano).

milan

Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."