Reacke na: OZNAMENI: pruzkum oper...

Jiri Vaclavovic scat na penguin.cz
Pátek Únor 26 12:42:24 CET 1999

On Fri, 26 Feb 1999, Milan Sorm wrote:

> mam rh5.1 i rh5.2 vyrabeny yenyou a uspokojiva cestina nikde. v xtermu a na
> konzole po nekolika minutach dodatecne prace, v netscapu doposud nikoliv
> (psat, zobrazovani samozrejme ano).
>
> milan

bohuzel je to presne tak. instalace je sice v cestine, ale to mi zrovna
moc platny neni... rozchozeni klavesnice mi trvalo dve hodiny zivota a
kdyz se mi to povedlo, zjistil jsem ze se cestina pise pres caps lock??
coz je pro me nepouzitelne, takze dasli hodiny zivota pryc... o cestinu v
X se nema cenu pokouset, pokud clovek nechce pro pulku progamu (Netscape
apod.) psat skripty ktere cestinu znova vypinaji...

Jirka

Jiri Vaclavovic                    (TeX: Ji\v{r}\'\i V\'aclavovi\v{c})

Tel:019/791 22 90, mailto:scat na penguin.cz, http://www.penguin.cz/~scat