Reacke na: OZNAMENI: pruzkum oper...

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Únor 26 13:29:54 CET 1999

| % myslim si, ze ne. napr. po te, co se ppp spojim na Internet a zase odpojim,
| % nemuzu si spustit zadnou xovou aplikaci mimo xtermu. to je pro mne logicka
| % chyba.
|
| Zkus si nepridavat remote cestu k fontum na stroj co mas za modemem :-).

to samozrejme nedelam (mam fonty lokalne). ale to uz jsem ti tusim jednou
rikal.

| % cim myslite flexibilni ? napr. na Sparc/Linuxu mi stroj 5x denne skonci s
| % Watch Dog reset. Xy mi tam padaji skoro pri kazdem pohybu mysi apod. ci-li o
| % flexibilite nelze mluvit. pokud myslite, ze se jedna o chybu administratora,
| % tak potom se lze podobne vymlouvat i u tech windows. napr. moje winNT doma
| % nepadaji vubec.
|
| Milane, nestvi me. A co cekas, kdyz pouzivas development verzi jadra? Jak
| se ti asi bude chovat windows2000-alfa-0.00001?

nevim, taky ve windows aplikuje service-packy. ale 2.2.x uz je stable, ne ?
tak ty mi taky nejedou. ale zajimave je, ze na dalsich xyz strojich problemy
nemam, jen na sve domaci masine.

| % neni pravda. nas tatka je napr. ochoten delat jen v necem, kde si muze vse
| % nastavit pomoci okynek a nemusi si pamatovat sekvence znaku (rika mi virtuos
| % prikazove radky). nenavidi vyklepavani silenych pokynu. navic windoze si
|
| Takze vlastne opakuje naucene pohyby...

no a ne ? ja taky v linuxu opakuju jen to, co me jini naucili :)

| % muze stredne pokrocily uzivatel spravovat sam, o linux bych toto netvrdil,
|
| Ne muze, musi. To je rozdil (linux neni bezne preistalovavat 1x mesicne,
| takze to bezny uzivatel nemusi umet).

a ty snad windoze musis 1x za mesic reinstalovat ? dokonce se odvazim tvrdit
to, ze u me doma je to pomer 2:1 (tj. 2 instalace linuxu na 1 instalaci
windows) na stejnem stroji. ale tady linux omlouva to, ze ma rychlejsi vyvoj
a proto ty upgrady a reinstalace.

| % neb jinak dopadne jak ja (nejedou mi moduly pote, co jsem chtel upgradovat
| % jadro na neco lepsiho nez 2.0.36). apod.
|
| Zkus cist dokumentaci. :-)

od jiste doby tim dokonce zacinam.

no nic, ukonceme tuhle neplodnou debatu a dejme se do prace.
milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."