Reacke na: OZNAMENI: pruzkum oper...

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pátek Únor 26 14:17:18 CET 1999

% | % cim myslite flexibilni ? napr. na Sparc/Linuxu mi stroj 5x denne skonci s
% | % Watch Dog reset. Xy mi tam padaji skoro pri kazdem pohybu mysi apod. ci-li o
% | % flexibilite nelze mluvit. pokud myslite, ze se jedna o chybu administratora,
% | % tak potom se lze podobne vymlouvat i u tech windows. napr. moje winNT doma
% | % nepadaji vubec.
% |
% | Milane, nestvi me. A co cekas, kdyz pouzivas development verzi jadra? Jak
% | se ti asi bude chovat windows2000-alfa-0.00001?
%
% nevim, taky ve windows aplikuje service-packy. ale 2.2.x uz je stable, ne ?

Ne az tak docela. Coz bys po svych zkusenostech s 2.0.0 mohl tusit...

% | % muze stredne pokrocily uzivatel spravovat sam, o linux bych toto netvrdil,
% |
% | Ne muze, musi. To je rozdil (linux neni bezne preistalovavat 1x mesicne,
% | takze to bezny uzivatel nemusi umet).
%
% a ty snad windoze musis 1x za mesic reinstalovat ? dokonce se odvazim tvrdit
% to, ze u me doma je to pomer 2:1 (tj. 2 instalace linuxu na 1 instalaci

Bohuzel ano; dokonce i bootovani se mi bezne povede az na potreti (prvni
dva pokusy hlasi neco o neexistujici knihovne, bez ktere nelze
pokracovat).

% windows) na stejnem stroji. ale tady linux omlouva to, ze ma rychlejsi vyvoj
% a proto ty upgrady a reinstalace.
% no nic, ukonceme tuhle neplodnou debatu a dejme se do prace.

Souhlasim a doufam, ze tohle uz je skutecny konec tohoto thredu
(jinak z vedlejsi kancelare pribehne Yenya a oba nas zaskrti :-).

% milan

--mm                                                            Michael Mráka
                                                        michael(at)fi.muni.cz