OZNAMENI: pruzkum operacnich systemu internetovych serveru

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Únor 26 14:14:43 CET 1999

| Napr jeste mnou drive zminene MicroStation. Mam doma studentskou verzi pro
| Linux, manzelka na ni delala diplomovou praci a PGS. A myslim, ze si moc
| nestezovala :-)
|
| Telcontar

uStation je vsak pro geodety. Stavari a strojari potrebuji neco, pro co
existuji profesni nadstavby, a to je prave AutoCAD.

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."