OZNAMENI: pruzkum operacnich systemu internetovych serveru

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Únor 26 14:24:40 CET 1999

Dne 26. 2. 1999 Milan Sorm napsal:

> uStation je vsak pro geodety. Stavari a strojari potrebuji neco, pro co
> existuji profesni nadstavby, a to je prave AutoCAD.

Nevim, jestli se neco vyrazne nezmenilo, ale zhruba pred peti roky jsem se
MicroStation ucil na strojarne a bylo to ryze strojarske zamereni (vcetne
norem, kusovniku a jinych strojarskych vylomenin...)

Ale touz je fakt OT.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz