Reacke na: OZNAMENI: pruzkum oper...

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Pátek Únor 26 20:43:07 CET 1999

On 26 Feb 99, at 14:09, Jan Derfinak wrote:

> Podla mojich informacii aby tvorcovia UNIXu ziskali podporu pre novy
> system, museli ho oznacovat ako system na spracovanie textu. A vobec mam
> dojem, ze UNIX vznikal v akademickej sfere.

No ja tedy nevim nic o tom, ze by se unix tvaril kvuli dotacim jako
textovy editor, pokud jsem cetl v nekolika nezavislych knihach, byl
to opravdu system pro zpracovani textu, ktery byl ale tak dobre
navrzen, ze se uchytil i vsude jinde. Uz jen kdyz se kouknu na system
prav, tak je to typicky pripad uzivatel, oddeleni, zbytek podniku.
System obsahuje spoustu utilit, ktere jsou zamereny prave na
formatovani, extrakci a spojovani textovych souboru. Podle me v dobe
kdy neexistovala okenni manie nemohl pro psani textu existovat
dokonalejsi system.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pokrok je realizace utopii.