nejedouci x-aplikace po ppp spojeni (bylo: Rw

David Šauer davids na iol.cz
Sobota Únor 27 21:26:37 CET 1999

    MS> Jo, jenze ja jsem proste uzivatel. Preci nebudu nutit uzivatele ucit se
    MS> debuggovat.

Tak muzete zaplatit technickou podporu atd ... nebo to zkratka cele
preinstalujte cistou distribuci a asi to prestane. Ja bych ale dal
prednost tomu strace ...
  Jinak by neskodilo napsat trochu vice, co ty 'jine programy nez
xterm' delaji ci nedelaji.

    MS> Proto jsem se s danou situaci taky smiril. Vzdyt oni se ty Xy daji
    MS> prerestartovat, ze.

Daji. Ale kdybych chtel porad neco restartovat, nebudu si porizovat
OS, ktery potrebuje restart prakticky jen kvuli vymene jadra (uz s tim
nekdo neco dela ?).

    MS> Zkoumal jsem, cim by to mohlo byt, ale je to proste
    MS> nepochopitelne. Nehlede

Ano. Veci jsou casto nepochopitelne, dokud je nekdo nepochopi.

    MS> k tomu, ze je to soustava skriptu a programu, ktere se pomoci strace spatne
    MS> sleduji (nemluve o gdb).

Mozna pomuze pro strace parametr -ff (follow fork).
Zkuste si neco takoveho:

strace -o outfile -ff bash

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)