nejedouci x-aplikace po ppp spojeni (bylo: Rw

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Sobota Únor 27 19:17:22 CET 1999

Sat, Feb 27, 1999 ve 06:34:02PM +0100 Pavel Kankovsky napsal:

| A to je ci chyba? :)  Lusers are supposed to lose. ;)

Jo, jenze ja jsem proste uzivatel. Preci nebudu nutit uzivatele ucit se
debuggovat.

| Vzhledem k tomu, ze jste asi jediny clovek, kteremu to takhle blbne, tak
| jste asi udelal nejakou blbost.

Proto jsem se s danou situaci taky smiril. Vzdyt oni se ty Xy daji
prerestartovat, ze.

Zkoumal jsem, cim by to mohlo byt, ale je to proste nepochopitelne. Nehlede
k tomu, ze je to soustava skriptu a programu, ktere se pomoci strace spatne
sleduji (nemluve o gdb).

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."