nejedouci x-aplikace po ppp spojeni (bylo: Rw

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Neděle Únor 28 05:08:13 CET 1999

| 	No, a co teda rika treba "strace xterm"? Mozna mas blbe DNS
| nebo neco takoveho. Jak mas nastavene $DISPLAY, routovani, ...
| Jestli ti to dela na ruznych strojich a nikomu jinemu ne, je to asi tim,
| ze jsi tam nekde neco blbe nakonfiguroval, a nikdo jiny ne.
|
| -Yenya

zkousel jsem to stracovat a dojel jsem na tom, ze to chce nejake resource,
ktere jsou temporarily nedostupne. ovsem jake to chce, to nevim. asi to
souvisi s DNS, protoze kdyz zrusim named, je vse o.k. Jenze ja named chci.
Takze se budu zaobirat jim.

milan

Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."