nejedouci x-aplikace po ppp spojeni (bylo: Rw

David Šauer davids na iol.cz
Neděle Únor 28 10:19:17 CET 1999

    MS> zkousel jsem to stracovat a dojel jsem na tom, ze to chce nejake resource,
    MS> ktere jsou temporarily nedostupne. ovsem jake to chce, to nevim. asi to
    MS> souvisi s DNS, protoze kdyz zrusim named, je vse o.k. Jenze ja named chci.
    MS> Takze se budu zaobirat jim.

A jsme na stope. Pro zacatek byl zkusil asi zkontrolovat domenu,
napriklad programem dnswalk, pokud ovsem moju radit ...

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)