ANNOUNCE: dbMan 0.0.1 (SQL monitor v Perlu, DBI a Tk)

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Neděle Únor 28 05:07:54 CET 1999

Dobry vecer.

Prave jsem dokoncil vyvoj prvni verze dbManu, coz je software, ktery ma byt
nahradou za psql (casem). Jede v grafice, umoznuje volat SQL prikazy, ma
historii prikazu, listovani oknem s vystupem zpet a vypis tabulek v databazi
s jejich polozkami.

Je to napsano v Perlu + Tk800 + DBI a melo by to jet nad libovolnym DBD
ovladacem (tj. proti PgSQL i proti Oraclu).

Delam tomu podporu v konference dbman na gvid.cz. Casem bych totiz chtel, aby
tahle vec byla schopnejsi nez pgAccess co do navrhu, nez psql co do prace s
daty (nejaky ten browse) a taky nejaky nastroj na psani ulozenych procedur a
triggeru.

Soucasnou verzi lze ziskat na http://www.fi.muni.cz/~sorm/ftp/dbman/
jako *.tgz i jako *.rpm. Je nutne si rucne doinstalovat potrebne moduly do
Perlu podle INSTALLu (casem budou i dependencies).

Napady + bugreporty + betatestery + pripadne spolupracovniky uvitam.

Pekny zbytek dne
                            milan sorm

Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."