ncpmount a Novell Directory Services (NDS)

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Neděle Únor 28 05:48:56 CET 1999

Dobry den,

otazka zrejme hlavne pro ty, kdoz se pohybuji ve "smisenem" prostredi
Unix-Novell.

Jeste v RH5.0 jsem pouzival ncpmount s temito obvyklymi parametry:

ncpmount -S NWserver -U user -P heslo -V volume ~/local_dir

vse k plne spokojenosti.

Pri ugpradu na RH5.2 se, jak patrno, ncpmount lehce zmenil. Na jeden z
nasich novellovskych serveru se vyse zminenou syntaxi dal hlasim bez
problemu, ovsem na jiny se takto nedostanu, obdrzim tuto chybovou hlasku:

ncpmount: NCP Request returned error code in nds login
NDS error code -601.
Login denied.

Jsa v casovem pressu (potreboval jsem urychlene namountovat toho Novella,
pro distribuci Obchodniho vestniku), neresil jsem to prilis, a
"downgradnul" jsem na ncpmount z RH5.0, coz konkretni problem vyresilo.

Presto by me zajimalo, co ta chybova hlaska ma znamenat. Mam tomu rozumet
tak, ze novy ncpmount mimo klasickeho Bindery umi i prihlasovani do NDSky,
a tudiz zada plny kontext uzivatele...ci jak?

						S pozdravem
							Lukas Horalek,
							HN, Economia, a.s.