ncpmount a Novell Directory Services (NDS)

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Neděle Únor 28 12:36:00 CET 1999

Lukas Horalek <lin na ester.economia.cz> wrote:
 : Dobry den,

 : otazka zrejme hlavne pro ty, kdoz se pohybuji ve "smisenem" prostredi
 : Unix-Novell.

 : Jeste v RH5.0 jsem pouzival ncpmount s temito obvyklymi parametry:

 : ncpmount -S NWserver -U user -P heslo -V volume ~/local_dir

 : vse k plne spokojenosti.

 : Pri ugpradu na RH5.2 se, jak patrno, ncpmount lehce zmenil. Na jeden z
 : nasich novellovskych serveru se vyse zminenou syntaxi dal hlasim bez
 : problemu, ovsem na jiny se takto nedostanu, obdrzim tuto chybovou hlasku:

 : ncpmount: NCP Request returned error code in nds login
 : NDS error code -601.
 : Login denied.

 : Jsa v casovem pressu (potreboval jsem urychlene namountovat toho Novella,
 : pro distribuci Obchodniho vestniku), neresil jsem to prilis, a
 : "downgradnul" jsem na ncpmount z RH5.0, coz konkretni problem vyresilo.

 : Presto by me zajimalo, co ta chybova hlaska ma znamenat. Mam tomu rozumet
 : tak, ze novy ncpmount mimo klasickeho Bindery umi i prihlasovani do NDSky,
 : a tudiz zada plny kontext uzivatele...ci jak?

To sa tu uz raz preberalo...
Ano, ncpmount sa nahlasuje aj do nds, aj ked nie vzdy to celkom funguje.
Vyzera to tak, ze v tomto pripade na novelli nebezi nds (alebo bezi emulacia
bindery), takze treba zadat
ncpmount -S NWserver -U user -P heslo -V volume ~/local_dir -b

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |