ceska kbd na konzoli

Milos Prudek prudek na sol.cz
Neděle Leden 3 14:57:03 CET 1999

> malo by tiez vypisat nieco take: Loading binary screen map from file
> /usr/lib/kbd/consoletrans/latin2u.scrmap

To nepise. Myslim ze font se nastavuje prikazem setfont, aspon podle
czech-howto. Navic cesky mi to na obrazovce konzoly pise, kdyz pouziju
napriklad fortunes. Ale klavesnice nefunguje.

> ak mas instalovany RH s CD od CPressu skus vyhodit ucw-cs s /etc/rc.d/rc?.d

udelal jsem /etc/rc.d/init.d/ucw-cs start. prestala fungovat klavesa
Pause. Kdyz udelam loadkeys cz-lat2.map, klavesa Pause funguje tak, ze
system prestane reagovat na horni ciselne klavesy (pokud nestisknu
Shift)...

> a pozri ci sa startuje consolefont => configuracny subor ma v
> /etc/sysconfig/consolefont

/etc/rc.d/rc3.d obsahuje S75ucw-cs, a S76consolefont. Nerozumim jak mam
vyhodit ucw-cs. To ho mam odsunout z rc3.d, a restartovat linux?

--
Milos Prudek
Sonet Online s.r.o.