ceska kbd na konzoli

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Pondělí Leden 4 11:27:25 CET 1999

> To nepise. Myslim ze font se nastavuje prikazem setfont, aspon podle
> czech-howto. Navic cesky mi to na obrazovce konzoly pise, kdyz pouziju
> napriklad fortunes. Ale klavesnice nefunguje.

Jestli ti to pri bootu nepise, pak mas nekde problem s consolefont. Zkus se
kouknout, zda eistuje a je spravne naplneno /etc/sysconfig/consolefont

> udelal jsem /etc/rc.d/init.d/ucw-cs start. prestala fungovat klavesa
> Pause. Kdyz udelam loadkeys cz-lat2.map, klavesa Pause funguje tak, ze
> system prestane reagovat na horni ciselne klavesy (pokud nestisknu
> Shift)...

To mi dela take.
Zkus ale po prvnim prihlaseni jako root znovu spustit consolefont:

$ /etc/rc.d/init.d/consolefont restart

To mi totiz dela doma. Po nabootovani (ale az po prihlaseni) to misto ceskych
znaku pise mezery, ale kdyz znova zavedu consolefont tak, je vse ok. Zkousel
jsem pri startu ruzne presouvat consolefont, ale to nepomohlo. Nevite nekdo,
jak by to slo spravit?

> /etc/rc.d/rc3.d obsahuje S75ucw-cs, a S76consolefont. Nerozumim jak mam
> vyhodit ucw-cs. To ho mam odsunout z rc3.d, a restartovat linux?

No nemusi se mazat, staci ho prejmenovat na K75ucw-cs. A ja potom
restartuju, jestli to jde jinak nevim. A take zalezi, jestli je initlevel 3,
ci 5 (X-y)

Doufam, ze jsem pomohl

Luf