Dlouhy timeout + RedHat Manhattan

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Pondělí Leden 4 07:43:17 CET 1999

DD,
v teto konferenci, stejne jako v uzivani Linuxu jsem novacek.
Vyskytl se mi nasledujici problem. Po instalaci RedHatu mi trva pripojeni
klientu k SendMailu pres POP3 silene dlouho (asi 90s), stejne tak nez dojde
k zobrazeni textu Login pri pouziti telnetu.
Pro pripojeni pouzivam MS Outlook nebo Outlook Express a telnet klienta jsem
zkousel z druheho Linuxu ( stejna instalace i verze na jinem PC ),
take z Win98 a WinNT.
Nevite co to muze zpusobovat ? Nejaky patch ? Pokud mi odpovite, tak prosim
o detailnejsi navod jak popr. patch instalovat.

Hezky den, preje
Ladislav Solc,  HP NSP
Microsoft Certified Professional
APEX Computer s.r.o.