Dlouhy timeout + RedHat Manhattan

Robert Follner follner na icl.cz
Pondělí Leden 4 08:20:24 CET 1999

On Mon, 4 Jan 1999, Ladislav Šolc wrote:
> Vyskytl se mi nasledujici problem. Po instalaci RedHatu mi trva pripojeni
> klientu k SendMailu pres POP3 silene dlouho (asi 90s), stejne tak nez dojde
> k zobrazeni textu Login pri pouziti telnetu.
Hmm... Vetsinou jsou problemy tohoto druhu zpusobeny necim na siti.
A podle priznaku bych tipoval problemy s DNS. Kdyz se vydas po teto stope,
tak narazis na soubor /etc/resolv.conf a tam jsou radky zacinajici
slovem nameserver a pak je mezera a IP adresa nameserveru. Pro jednoduchost
bych zkontroloval, zda je tam poradi nameserveru (nemelo by jich byt
vice nez tri, ale nic neni nemozne ;-) stejne nebo podobne jako u ostatnich
scotu v danem segmentu site (ve vasem pripade patrne WinXX stroje).
Taky by v tom souboru mel byt radek podobny tomuto:
domain domena.cz
 pripadne u novejsich misto nej toto
search domena1.cz domena2.cz domenax.cz

Pro fajnsmekry bych doporucil konfiguraci DNS caching serveru, ale
tim nebudu tady zatezovat.

> Pro pripojeni pouzivam MS Outlook nebo Outlook Express a telnet klienta jsem
> zkousel z druheho Linuxu ( stejna instalace i verze na jinem PC ),
> take z Win98 a WinNT.
To by nemelo mit vliv.
Doufam, ze jsem trochu pomohl. Kdyz ne, tak treba nekdo jiny.
Ahoj.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 http://cowley.umel.fee.vutbr.cz/~follner/
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language