Dlouhy timeout + RedHat Manhattan

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Pondělí Leden 4 11:39:13 CET 1999

"Slavek Banko (axis)" wrote:

> Pokud si dobre pamatuji, tak u mne stacilo, kdyz jsem v hosts
> 'vyjmenoval' pripojujici se pocitace.
>
> Slavek.

Hi

Mam podobny problem. Nainstaloval jsem taky dva stroje (zatim RH5.1) a
doba, nez se spoji je ukrutne dlouha (jde o jakekoli TCP/IP sitove
spojeni). Ani vyjmenovani v 'hosts' mi nepomohlo. Vsiml jsem si ale male
drobnosti. PING ze stroje na stroj je okamzity, bez cekani. Stejne tak
pri pokusu o telnet/ssh/smtp/pop3... po odeslani zadosti ze stroje '1'
ke stroji '2' dojde (asi?) ke spojeni (stroj '2' hned neco precte z
disku), ale pote se na tech 60-120 vterin odmlci. Stejne tak opacne.
Zkousel jsem z konfigurace site vyhazet postupne vse, co jsem povazoval
za nedulezite :-), ale stale jsem na tom stejne. Chtel bych do budoucna
na stroji '2' rozbehat lokalni DNS bez pristupu do Netu a gateway do
jine site, ale nechci riskovat, dokud mi nebezi poradne sit.

Jeste jeden poznatek: po prikazu 'route' mi vypise 'lo', 'eth0', ale na
'default' cekam uz ten zmineny interval.

Je mi jasny, ze nekde mam poradnou botu, ale jsem z toho uz asi poradne
slepej. Navic v praci, kde DNS bezi, mi ten samej linux bezi jak vino.

Dave