Dlouhy timeout + RedHat Manhattan

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Leden 4 12:08:21 CET 1999

David Pospisilik wrote:
> [...]
> drobnosti. PING ze stroje na stroj je okamzity, bez cekani. Stejne tak
> pri pokusu o telnet/ssh/smtp/pop3... po odeslani zadosti ze stroje '1'
> ke stroji '2' dojde (asi?) ke spojeni (stroj '2' hned neco precte z
> disku), ale pote se na tech 60-120 vterin odmlci. Stejne tak opacne.
> Zkousel jsem z konfigurace site vyhazet postupne vse, co jsem povazoval
> za nedulezite :-), ale stale jsem na tom stejne. Chtel bych do budoucna
> na stroji '2' rozbehat lokalni DNS bez pristupu do Netu a gateway do
> jine site, ale nechci riskovat, dokud mi nebezi poradne sit.

IMHO tam ta souvislost s resolvingem je. Ja mam take lokalni sit o dvou
pocitacich a pokud provedu na jednom cokoliv, co resolvuje jmeno stroje, ceka
to az do timeoutu. Tohle cele se ale deje pouze tehdy, pokud je v
/etc/resolv.conf uveden nejaky v tu chvili nedosazitelny nameserver. Pokud ho
vyhodim, jede to hned. Tohle cele se projevuje pouze pri dotazu na stroje v
Internetu. Pokud bude ovsem spatne nastaveni v /etc/host.conf, bude to delat i
pro lokalni sit.
Ja bych nejdrive pridal vsechny stroje z te lokalni site do /etc/hosts a pak
upravil /etc/host.conf tak, aby prvni radek byl
order hosts,bind

> Jeste jeden poznatek: po prikazu 'route' mi vypise 'lo', 'eth0', ale na
> 'default' cekam uz ten zmineny interval.

A co je ten default? Ja osobne mam jenom lo a eth0 a vse funguje jak ma...
ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz