Pozor, plosny utok!

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Leden 4 12:38:04 CET 1999

> dale prosim vsechny, aby si u svych Linuxovych stroju zkontrolovali
> soubor /etc/inetd.conf na existenci radku podobnemu tomuto:
>
> ?????  stream  tcp     nowait  root    /bin/sh sh -i
>
> zmineny radek da komukoliv root shell pri telnetu na prislusny port.

to asi tazko :-)
pokial nema daneho demona v /etc/services, tak ten shell asi nepusti.

> Dale prosim vsechny, aby upgradovali named (DNS server) a sendmail na
> nejakou novejsi verzi. Deravych masin je opravdu spousta. K zahozeni

Ja sa len mozem zasmiat, kolko sa tu pise o bezpecnosti a o upgradoch a o
rpm-kach a clovek zisti ze tu ludia len "hovoria" a nekonaju.
Keby totiz robili tie upgrady a starali sa o svoje servery, tak by tie
masiny boli v poriadku a bez "cudzich" rootov.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/