Pozor, plosny utok!

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 4 14:15:29 CET 1999

Mon, Jan 04, 1999 ve 12:35:29PM +0100 Jan Satko napsal:

> to asi tazko :-)
> pokial nema daneho demona v /etc/services, tak ten shell asi nepusti.

> Ja sa len mozem zasmiat, kolko sa tu pise o bezpecnosti a o upgradoch a o
> rpm-kach a clovek zisti ze tu ludia len "hovoria" a nekonaju.
> Keby totiz robili tie upgrady a starali sa o svoje servery, tak by tie
> masiny boli v poriadku a bez "cudzich" rootov.

ale ja upgrady delam, jenze kdyz jsem mival jeste starsi named, tak ho nekdo
zneuzil a pridal si tam tu sluzbu. a jak casto myslite ze kontroluju tyhle
soubory na svem domacim pecku ? a to upgraduju vzdycky na novou verzi
RedHatu.

milan sorm

> --
>                              /\/'^'\/\
>                              \( O O )/
>   O======================oOOO===(_)===OOOo=========================O
>      University of Agriculture       Voice: (+421) 087/601 kl. 864
>        Nitra, Slovakia                             087/412616
>
>       Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
>     System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
>                                    (_/

Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!