check algoritm: ICO a rodne cislo

Petr Nachtmann petrnach na natur.cuni.cz
Pondělí Leden 4 12:57:08 CET 1999

> -pro rc je to rc/11 = celociselny vysledek, ale nevim, od jakeho

nebo radeji rc mod 11 = 0?

> data/roku narozeni toto plati (1960?), protoze u RC z minuleho stoleti
> to asi nebude fungovat :))

asi to budou vsechna deseticiferna, deviticiferna rc jsou nezabezpecena

> -pro ICO mi algoritmus neni dosud znam (avsak kupodivu existuje!) a na uradech "nikdo nic nevi, dela to za ne pocitac" :))

myslel jsem, ze algoritmus kontroly ICO je stejny, ale kdyz jsem si ted
zkusil rozlozit 2 ICa na prvocinitele, jedno bylo 41*101*2711 a druhe bylo
prvocislo :-(