/dev/temp

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Úterý Leden 5 10:29:04 CET 1999

> Nikde jsem takovy soubor nevidel - je-li to opravdu device,
> podivejte se do /usr/src/linux/Documentation/devices.txt na major a
> minor cisla, co tim bylo mysleno. Pokud je to nahodou setuid
> executable patrici rootovi, pak by ten system chtel dukladnejsi
> prohlidku.

Neni to device - je to file s -rw------ root.root, velikost cca
700kB. (Prisel jsem na to pres find /dev -type f.) Datum to ma
instalace systemu. rpm -qf se k nicemu nezna. (Jezismarja: file
/dev/temp tvrdi, ze to je x86 boot sector.) Ja bych to klidne smazl,
ale rad bych driv vedel, kde se to vzalo.
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz