Wsftp

Ondrej Suchy ondrej.suchy na parlament.cz
Pondělí Leden 4 14:40:12 CET 1999

> Ahoj,
> mam problem kdyz pouzivam WsFtp klienta pod Win tak se mi neukaze obsah
> adresare serveru Linuxu. Kdyz pouziji proste ftp a dam ls tak adresare se
> objevy. Na Linuxu pouzivam firewall ipfadm.

WsFTP evidentne pouziva PASV mod, kdy otevira datove spojeni on sam.
Ftp ceka na incoming spojeni ze serveru, coz skrz vas firewall ipfwadm
pravdepodobne neprojde.
Reseni:
* pouzivat jen klienty podporujici PASV mod
 nebo
* povolit na firewallu incoming konexe z portu 20 na port > 1023 (trochu
na ukor bezpecnosti, ale zase tolik moc to nevadi, pokud mate jinak
dobre zabezpecenej server)
 nebo
* pouzit firewall, ktery umoznuje "dynamicke" filtrovani ftp, momentalne
me zadny pro linux nenapada, ani nevim jestli existuje.

Ondrej

--
Redmont, WA: Tiskovy mluvci Microsoftu potvrdil, ze oficialni vydani
Windows 2000 se zpozdi nejmene do prvniho kvartalu roku 1901.

Ondrej Suchy
ondrej.suchy(a)parlament.cz
http://lide.punknet.cz/volkifan