Wsftp (OPRAVA)

Ondrej Suchy ondrej.suchy na parlament.cz
Pondělí Leden 4 14:57:22 CET 1999

Ondrej Suchy wrote:

> WsFTP evidentne pouziva PASV mod, kdy otevira datove spojeni on sam.
> Ftp ceka na incoming spojeni ze serveru, coz skrz vas firewall ipfwadm
> pravdepodobne neprojde.

No, asi jsem se unahlil.
a) podle popsanych priznaku je to spis naopak s tim PASV modem (???)
b) k reseni problemu je treba znat vic informaci:
 napr. jestli firewall chrani vas nebo server apod.

Ale moznou pricinu kazdopadne hledejte zde, je to podle me nejcastejsi
problem s ftp skrz firewall.

Ondrej

--
Redmont, WA: Tiskovy mluvci Microsoftu potvrdil, ze oficialni vydani
Windows 2000 se zpozdi nejmene do prvniho kvartalu roku 1901.

Ondrej Suchy
ondrej.suchy(a)parlament.cz
http://lide.punknet.cz/volkifan