zvuk v jadre

Arnost Vladimir arnost na dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Leden 4 14:54:05 CET 1999

Leos Literak (literakl na alpha.inf.upol.cz) wrote:

> mam jeden problem se zvukem. Mam SB16 a vzdycky ( uz od casu 1.0.x po
> 2.0.34) mi zvuk perfektne fungoval. Ted jsem vsak upgradnul na 2.0.36 a
> nefunguje to. Pri make (e|menu)config nikde nenajdu misto, kam zadat IRQ,
> IO base apod, cela struktura je ted uplne jina.

> Zkompiluju to jako modul, vzniknou mi dva moduly - sound.o a jeste nejaky
> (muj linux je zrovna 100km daleko, takze nemohu byt presnejsi). Kdyz
> pouzivam nejake zvokove veci, treba cat soubor.au > /dev/audio, napise mi
> to hlasku, ze "(operation|function) not supported".

Me to funguje. Sam sice pouzivam 2.1.xx kernely, ale i v 2.0.36 mi to myslim
jelo. V /etc/rc.d/rc.modules mam mimo jine tyto prikazy:

# Sound support:
/sbin/modprobe sound
/sbin/modprobe sb io=0x220 irq=5 dma=1 dma16=5 mpu_io=0x330
/sbin/modprobe awe_wave
/sbin/modprobe opl3 io=0x388
/usr/local/bin/sfxload synthgm.sbk

Protoze nemas AWE32, tak radky nahravajici modul awe_wave a sfxload nebudou
potreba.

Snad to pomuze,
  Vlada
--
        Vladimir Arnost, Technical University of Brno, Czech Republic
              e-mail: arnost na dcse.fee.vutbr.cz, vlada na kaiser.cz          v