zvuk v jadre

Leos Literak literakl na alpha.inf.upol.cz
Úterý Leden 5 11:52:09 CET 1999

On Mon, 4 Jan 1999, Arnost Vladimir wrote:

> Me to funguje. Sam sice pouzivam 2.1.xx kernely, ale i v 2.0.36 mi to myslim
> jelo. V /etc/rc.d/rc.modules mam mimo jine tyto prikazy:

 Cau,

uz mi zvuk funguje. Zkusil jsem dat make xconfig a vsiml jsem si
nepristupnych policek s IRQ,IO .. Ty nebyly videt v make config, ani make
menuconfig.
 Do tech policek se dalo zapisovat, pouze kdyz jsem dal podporu pro zvuk
primo do jadra. Kdyz jsem zvolil kompilaci jako modul, neslo to. Takze ted
mam zvuk v jadre a zase to slape, jak ma.

						LL

Real Name:              Leos Literak
Prefered Mail Address:  literakl na risc.upol.cz
Web:                    http://www.inf.upol.cz/~literakl