LiLo aneb SCSI vs. IDE

petr.snajdr@seznam.cz snajdr na ns.seznam.cz
Pondělí Leden 4 20:34:25 CET 1999

Dobry den,
	potrebuji vyresit jeden mensi problem, ale
bohuzel to neni mozne metodou experimentalni.

Mam pocitac v teto konfiguraci:
	- 1 IDE disk
	- 1 SCSI disk

ext2 partion jsou /dev/hda1 a /dev/sda1.
Bootovani je v BIOSu nastaveno tak, ze
se bootuje ze SCSI disku.

Problem je, ze kdyz nainstaluji Lilo, zacne
se vypisovat cosi jako LI0101010101 (nebo neco
velice podobneho).
Evidentne Lilo ma problemy. Jeho instalace
probehne ovsem bez problemu az na varovani, ze
disk /dev/sda neni prvni.

/etc/lilo.conf  vypada nasledovne:

boot=/dev/sda1
root=/dev/sda1
linear
append=" mem=256M"
install=/boot/boot.b
map=/boot/map
vga=normal
delay=5

image=/boot/vmlinuz-2.0.36-1
        label=Linux36
        read-only
[...]

Zajimave je, ze pokud IDE disk vyndam (resp.
vypnu u nej napajeni) a nainstaluji lilo - bezi,
bootuje se. Zadny problem. Pridam IDE disk, vse funguje
stale stejne = dobre, nainstaluji lilo (zadam
pouze prikaz "lilo" stejne jako kdyz tam disk nebyl)
a ejhle viz. vyse - nebootuje se a lilo v nekonecnem
cyklu vypisuje na konzolu retezec 01 (nebo neco takoveho)

Muzete mi prosim nekdo poradit? Usetri mi to pripadne
nejaky ten Km cestovani za coz budu velice vdecen :)
Dekuji

S pozdravem
	Petr Snajdr