LiLo aneb SCSI vs. IDE

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Pondělí Leden 4 18:52:32 CET 1999

Hi
Mel jsem podobny problem, myslim, ze tam byly i ty 0101010....
Konfigurace vcelku obdobna (maly IDE disk, par SCSI zarizeni), radic byl
Adaptec AHA-2940 a mam dojem, ze jsem to vyresil zapnutim BIOSu na tom
radici. Pri konfiguraci mi taky pise neco ve smyslu: "Drive 0x82 may not
be accessible", ale bootuje bez problemu.

Reseni, ze se bude bootovat z IDE, na kterym bude jen LILO, ktery
nabootuje z sda1 asi neni to pravy, ale stalo by za zkousku dat LILO na
SCSI disk jako by byl v systemu jedinej (na /dev/sda) a na IDE disk
prozatimne hodit druhy LILO, ktery bude mit "image other" s parametrem
table=/dev/sda (nebo jak to tam je) a zjistit, jestli udela tu samou
chybu. Jestli ne, tak bych hledal chybu v BIOSu (at uz u MB, nebo SCSI)

Dave