Pripojeni pomoci pppd k Internetu???

SIPEK sipek na fbm.vutbr.cz
Pondělí Leden 4 22:59:29 CET 1999

Prosim, prosim o pomoc

V Linuxu jsem teprve zacatecnik a delsi dobu se trapim s pripojenim pomoci
modemu k Internetu. Mam na Internetu ucet, ke kteremu se z Win95 bez
problemu prihlasim, ale z Linuxu zatim bez vysledku. Dostal jsem se zatim
tak daleko, ze modem mi vytoci cislo, modemy si popovidaji, zadam
prihlasovaci jmeno a heslo a tim jsem skoncil. Predpokladam, ze mam asi
nekde spatne nastaveny parametry site v Linuxu. Zkusil jsem taky program
"minicom" a pomoci neho jsem zjistil, ze po prihlaseni mi server prideli IP
adresu (server automaticky prideluje IP adresu), posle par "divnych" znaku a
tim to konci.

Po prihlaseni mi minicom zobrazi toto:

Async interface address is unnumbered (Ethernet 0)
Your IP address is 195.22.36.95. MTU is 1500 bytes
Header compression wil match your system.
~~˙}#.!}!]} }4}"}&} }*} } }%}&}>Ć.ĺ}´}"}(}".   atd.

chvili se nic nedeje, a pak
NO CARRIER

a modem se odpoji

Scripty, ktere pouzivam pro pripojeni vypadaji asi takto:

#!/bin/sh
#Script connect pro pripojeni k Internetu
pppd connect /etc/ppp/almara debug /dev/cua1 crtscts modem defaultroute \
noipdefault debug kdebug 1

#!/bin/sh
#Script almara pro vnavazani spojeni se serverem
chat '' ATX3 OK 'ATDT 11111111' CONNECT '' ogin:--ogin: test sword: test

Soubor "options" pro pppd vypada takto:
# /etc/ppp/options
connect /etc/ppp/almara
/dev/cua1
38400
crtscts
modem
lock
defaultroute
noipdefault

Najde se nekdo, kdo by mi poradil jak nato?

    Diky Standa