Realizacia projektu.

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Leden 5 04:25:48 CET 1999

Mon, Jan 04, 1999 ve 10:55:35PM +0100 sadlon.milan na slsp.sk napsal:
> Zdravim vsetkych.
>
> Som linuxovy zaciatocnik a napriek tomu by som chcel zrealizovat nasledovny
> projekt:
> - linuxovy server by pracoval v sieti 3 - 5 PC-W95 (zdielal by CDrom
> mechaniku a dosovu cast disku, sluzil by ako printserver)
> - pripajalo by sa k nemu cca 5 - 10 klientov cez modem (Win95) tak, ze po
> zadani mena uzivatela a hesla by sa mu automaticky zobrazila pre neho
> upravena html stranka. (Nieco ako WWW server, ale iba pre jednotlivych
> klientov).
> [...]

Doporucuju zacit zakoupeni nejake knizky napr. Satrapa,Randus: Linux -
Internet server

dal bych upgradoval RH4.2 na RH5.2
sitovku ozivite umistenim radku alias eth0 ne do /etc/conf.modules (misto ne
napisete ovladac vasi karty). dale je treba do tehoz souboru dat options ne
io=xxx irq=xxx (analogicke)
pro bod dve potrebujete sambu + dobre ji nakonfigurovat nebo mars_nwe a
klienty netware na stanice
vetsina konfiguraku lezi v /etc a podadresarich
modem --- zalezi jaky. interni bude nutne pomoci setserial nastavit irq,
rychlost atp. pro oba pak bude nutne udelat symlink v /dev/ (modem propoji s
cuaX podle portu)
pro to, aby se k vam nekdo mohl prihlasit, je potreba spousta veci (mgetty,
pppd, chap ci neco podobneho a dobre to nakonfigurovat - viz Satrapova
knizka, - starsi vydani - je tam o tom cela kapitola)
kde se to konfiguruje (prevazne v /etc) a taky v /etc/ppp

no posilejte do konference postupne problemy, na ktere narazite (ale napred
si prostudujte tu knizku).

milan sorm
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!