Problemy s lpd a HP6L

info na pcnet.cz info na pcnet.cz
Úterý Leden 5 10:48:07 CET 1999

Dobry den,
mam na serveru pripojenou tiskarnu HP6L a HP4L,
ale zadna z nich nefunguje podle mych predstav.
Tisknu pouze z Windows stanic pres Sambu a po poslani
na tiskarnu se vse odesle, ale na serveru se to radi
do fronty. Pokud spustim prikaz lpq -Php6l tak vidim frontu

Prikazem lpc a vypsanim status mi zobrazi, ze jsou dokumenty
ve fronte, ale ze tiskarna je offline :( PROC ?
Po vypnuti a zapnuti tiskarny se nic nezmeni.
Zajimave je, ze se mi vzdy spusti 2 lpd demony v cemz vidim
problem. Po killnuti vsech bezicich demonu a znovu spusteni
pres /etc/rc.d/init.d/lpd start vse bezi !

Proc se mi spousti vice demonu ?
Kde je mozne sehnat filtr pro HP6L a 4L ?
Pro instalaci Linuxu jsem zvolil tiskarnu HP Leaser Jet 4/5/6 series
Kde je mozne toto zmenit ?

Vlastnim Linux Red Hat 5.1
Dekuji mnohokrat

Vladimir Vlach