tlac z linuxu na shared win printer

Úterý Leden 5 12:12:43 CET 1999

Jozef Hitzinger (hitzinge na sophia.dtp.fmph.uniba.sk) wrote:
:
: Zdravim,
:
: na stole mam WinNT WS s dj690c, bezne robim na linuxe ktory je inde na
: sieti. co mam nakonfigurovat aby (moja) bezna tlac z linuxu (lpr) koncila
: na tej 690 pripnutej k ntyckam?
:
: vyskusal som smbclient \\ntcko\printer -P, print subor funguje, ale to nie
: je to po com tuzim. nic dalsie ma nenapada, da sa to vuobec?

Ano, jde to. V RedHatu je na to utilitka printtool, tam jen naklikate
potrebne udaje a je to. Samotneho me prekvapilo ze tak "klikaci" utilitka
bez problemu funguje. ;-) Nakonec se vygeneruje /etc/printcap a potrebne
filtry, coz neni nic jineho nez spravne zabaleny smbclient.

Leos Bitto