tlac z linuxu na shared win printer

Zdenek Precek precek na icom.cz
Úterý Leden 5 11:44:02 CET 1999

On 5 Jan 1999 linux na muni.cz wrote:

> na stole mam WinNT WS s dj690c, bezne robim na linuxe ktory je inde na
> sieti. co mam nakonfigurovat aby (moja) bezna tlac z linuxu (lpr) koncila
> na tej 690 pripnutej k ntyckam?
>
> vyskusal som smbclient \\ntcko\printer -P, print subor funguje, ale to nie
> je to po com tuzim. nic dalsie ma nenapada, da sa to vuobec?

Ja bych doporucil v NT aktivovat sluzbu "TCP/IP printing". Tiskarna se pak
v Linuxu nadeklaruje jako vzdalena (remote).
Tady je kousek z meho "/etc/printcap":
   lp|zplinux
        :sh:mx#0
        :rm=zplinux
        :rp=HP5L
Vyzkouseno, funguje. Toto je nejjednodussi, co muze byt, jinak se da,
samozrejme, vyrobit i spool adresar a magic-filter atd...

Jedina podminka je, ze NT musi mit konstantni IP adresu (v pripade DHCP
tedy rezervovanou).

|          v   v v        Ceska Sporitelna a.s.  ZVT Praha |SCP    (")     |
| Ing. ZDENEK PRECEK      Odbor podpory systemu    (HP-UX) |5200  _  \/\   |
| tel: +420-2-66703-316   Bubenska 1, 170 00  Praha 7      |   __  \/\\  _ |
| fax: arrange by phone     v      v                       |  | /|   / \/  |
| E-Mail: precek na icom.cz  PISTE MI CESKY: MIME, iso-8859-2 |  |//| _|      |