mrtg: Re: Test funkcnosti www serveru

petr.snajdr@seznam.cz snajdr na ns.seznam.cz
Pátek Leden 8 14:01:33 CET 1999

> Ja pouzivam Big Brother moznost zasilani SMS.
> http://maclawran.ca/bb-dnld/

Ja jsem si na to napsal svuj program, ktery kontroluje
dostupnost HTTP, FTP, POP3, SMTP, UDP a  TCP serveru obecne
pricemz taky kontroluje zda treba HTML stranka obsahuje retezec, ktery
obsahovat ma apod. Z vysledku se pak generuji maily info,pres SMS a pager
a ICQ. Potreboval bych, ale trochu jinou vec. Nexistuje nejaka mutace
(nebo neumi to samotne) mrtg ve smyslu, ze by tento program  data ukladal
i do SQL serveru?

S pozdravem Petr Snajdr