Kde se da sehnat IDA Sendmail

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Úterý Leden 5 14:32:20 CET 1999

On Tue, 5 Jan 1999, Ladislav Šolc wrote:

> Dobry den,
> opet jeden inteligetni dotaz.
> V chytre knizce jsem se docetl, ze existuje rozsireni sendmailu a to
> jednoduseji konfigurovatelny IDA Sendmail. Pro jeho konfiguraci se pouziva
> program DBM, ale
> ten jsem nikde nenasel, ani na CD s RedHatem.
> Muzete mi poradit kde ho sehnat, popr. nejakou univerzalni radu ohledne
> konfigurace sendmailu ?

   No, ono IDA uz neni zcela aktualni. Novy sendmail ma v distribuci
makra, ktera plni stejnou ulohu. Ruzne se to nastavi a potom se to prozene
m4 a vysledkem je konfiguracni soubor.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na ishtar.ujep.cz           The Czech Republic
PGP keyid: 9DD1C54D   ICQ: 10139578       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========