Kde se da sehnat IDA Sendmail

David Sauer davids na iol.cz
Úterý Leden 5 22:30:07 CET 1999

>>>>> "olc" == olc  <Ladislav> writes:

    olc> Dobry den, opet jeden inteligetni dotaz.  V chytre knizce
    olc> jsem se docetl, ze existuje rozsireni sendmailu a to
    olc> jednoduseji konfigurovatelny IDA Sendmail. Pro jeho

Doporucuji jiz nepouzivat IDA rozsireni.

    olc> konfiguraci se pouziva program DBM, ale ten jsem nikde

Nynejsi sendmail ma misto programu dbm [ne DBM] program makemap.

    olc> nenasel, ani na CD s RedHatem.  Muzete mi poradit kde ho
    olc> sehnat, popr. nejakou univerzalni radu

Ctete dokumentaci.

    old>  ohledne konfigurace
    olc> sendmailu ?  Diky

Mam pocit ze je na CD dodavane s knihou "Satrapa, Randus: Linux -
internet server (1. vydani)". Konfigurace popsana tamtez.

    olc> Hezky den, preje

Taky, taky ...

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)