letmo OT ( was: Dlouhy timeout + RedHat Manhattan )

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Úterý Leden 5 14:44:10 CET 1999

Ale proc by to tak nemohlo byt ?
Kdyz si kliknu na odkaz http:\\ladas.softcom.cz nebo http://ladas.softcom.cz
stejne se mi otevre
IE4.01 se spravnou strankou.
A hlavne, kdyz bych to mel spravne tak byste si toho ani nevsiml
:-))))))))))
Ja ty lomitka tak proste pisu od nepameti (lepe receno mam takovy
automaticky podpis), ale ted si je opravim. Diky.

	tie lomitka mate totiz naopak .. a to o nejakom serioznom pristupe
nesvedci
	.. ( aj ked ste MCP )

To s tim nema co delat. O serioznosti postupu svedci to, ze takovouto
nicotnost rozebirame v teto konferenci.
Pokud Vas ten text MCP nejak rozpaluje, tak ho prosim ignorujte. Zkuste si
predstavit,ze jsou i jine svety nez Linux a MS.
Budu rad, kdyz mi pripadne odpovedi budete posilat na muj e-mail. Opravdu
jsem jiz venoval dost casu na odpovidani na takoveto maily
a myslim ze je na to vhodnejsi konference aboutnothing, ktera se da pripojit
pres http://www.u-may-murmur.com

Hezky den, preje
Ladislav Solc,  HP NSP
Microsoft Certified Professional