zvuk v jadre

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Úterý Leden 5 19:38:30 CET 1999

Leos Literak <literakl na alpha.inf.upol.cz> writes:

>  Cau,
>
> uz mi zvuk funguje. Zkusil jsem dat make xconfig a vsiml jsem si
> nepristupnych policek s IRQ,IO .. Ty nebyly videt v make config, ani make
> menuconfig.
>  Do tech policek se dalo zapisovat, pouze kdyz jsem dal podporu pro zvuk
> primo do jadra. Kdyz jsem zvolil kompilaci jako modul, neslo to. Takze ted
> mam zvuk v jadre a zase to slape, jak ma.

Zdar Leosi,

pokud to chces mit jako modul, musis do /etc/conf.modules dat:
alias sound sb
options sb io=0x220 irq=... dma=... dma2=...

a pak nekde rict aby se modul automaticky natahl nebo rucne pomoci
modprobe sb

Jeste ke konfigu: config a menu config vypisuji pouze potrebne hlaseni,
takze proto nevypisovali IRQ a pod.

					Vlada

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Address:  U nove skoly 292                                        *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *