odchazejici disk

David Sauer davids na iol.cz
Úterý Leden 5 11:37:41 CET 1999

    Milos> Linux mi zacal na konzoli hlasit kazdou sekundu zhruba
    Milos> toto: 03:01: Attempt to access beyond the end of device

    Milos> Po spusteni e2fsck to neprestalo. Nabootovani
    Milos> pomohlo. Odchazi me disk do vecnych lovist?

Nemyslim, ale je to mozne.
  Mne se to jednou stalo po instalaci nejakeho boot
manageru. Problem byl v prepsane tabulce oblasti, kde byla nastavena
velikost mensi, nez velikost filesystemu na teto oblasti. Doporucuji
zkotrolovat tabulku oblasti a systemova data ext2 filesystemu na teto
oblasti(zrejmne /dev/hda1)  e2fsck byl asi radeji nezkousel, aby
 nenadelal dalsi skodu a pouzil nejaky rucni editor disku
 ( norton disk edit apod.).

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)