Silicon - INDY

David Kostal kron na informatics.muni.cz
Středa Leden 6 12:29:54 CET 1999

> Dobry den,
> naskytla se mi moznost vyuzit zahalejici starsi pocitac.
> Je tam ale IRIX 5.3. Radeji bych tam mel
> Linux, ale ten s tim jsem zatim pracoval vzdy na Intelu.
> Mate nekdo Linux prave na tomto pocitaci ?
> Procesor je MIPS R4600, 32 MB RAM, disk 550MB.

Dobry den, na takovemto HW Linux bezi. Rozhodne ale nepocitejte s tim,
ze rozjedete grafiku (iXy) a zvuk. Podrobnejsi informace viz.
http://www.linux.sgi.com/

Obcas se vyskytnou problemy s instalaci, ale FAQ je (myslim) resi
vcelku prijatelne. Mirror distribuce pro SGI je i na ftp.fi.muni.cz.

david kostal (kron na fi.muni.cz)
----+