Silicon - INDY

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Středa Leden 6 12:45:24 CET 1999

> Dobry den, na takovemto HW Linux bezi. Rozhodne ale nepocitejte s tim,
> ze rozjedete grafiku (iXy) a zvuk. Podrobnejsi informace viz.
> http://www.linux.sgi.com/
>
> Obcas se vyskytnou problemy s instalaci, ale FAQ je (myslim) resi
> vcelku prijatelne. Mirror distribuce pro SGI je i na ftp.fi.muni.cz.

Ja jenom doplnim, ze na presne takovemhle stroji jsem obcas Linux
bootovaval. V posledni dobe se ale v userland oblast prilis mnoho
nestalo, i kdyz ted se diskutuje o tom, kdy a jak zacneme portovat na
SGI RH 5.2. Kazdopadne pokud by ten Indy mel jenom tak lezet, rozhodne
zkuste Linux nainstalovat (navod i adresa mailinglistu je na vyse
uvedene adrese), a pak uz jen zbyva dotahnout posledni cvs kernelu,
zkompilovat a jste na bleeding edge.

Pripadne muzete ziskat slavu prave vedenim projektu RH 5.2 na SGI --
v teto chvili je potreba predevsim koordinator, ktery by mel prehled,
ktera rpm-ka jsou hotova, ktera jsou potreba dokompilovat, atp.

Jinak co se tyce grafiky, tak udajne uz nekdy nekdo mel na monitoru
takove to mrizkovane X zakladni okno.

		Boycott the Czech Telecom -- www.bojkot.cz