letmo OT ( was: Dlouhy timeout + RedHat Manhattan )

Středa Leden 6 13:06:32 CET 1999

"Kamil Kukura" <K.Kukura na unicom.cz.-remove-this-> writes:

> No jo, jenze pro Microsoft je zajimave kolik ma vydaju, prijmu a nakonec
> zisk a ne nejaka integrita Internetu. A tak, kdyz bude jejich explorer
> podporovat http:\\ s tim, ze se bude lip prodavat, resp. v jeho pripade bude
> lip pomahat prodavat windows tak se jednou mozna dockame i adres
> htlaptla:||www.....

Nemeli bychom smesovat dve veci:

1. Jakym zpusobem je mozne zadat URL adresu v IE.  To necht si MS resi
jak chce. Kdyz pisete '\', myslite tim '/' - budiz. Nebo misto psani
'/' si klidne muzete kliknout na nejakou ikonku ... Tedy nejsem proti
tomu aby to v IE slo.

2. Jak jsou URL adresy uvadeny v dokumentech. Zde jsem proti pouzivani
syntaxe http:\\..., nebot neni specifikovana v zadnem standardu.
Programy, ktere predpokladaji spravnou syntaxi URL adresy, s takto
modifikovanymi adresami budou mit problemy. (Ruznych HTML filtru jsou
spousty, nejde jen o Web browsery).

Nic nebrani MS, aby podal navrh na rozsireni standardu, a pokud se
ukaze, ze je to skutecne dobry navrh, pak necht se standard rozsiri.
Ale spis si myslim, ze by se nasly priklady, proc to do standardu
nezahrnout.

Nadale si myslim, ze Internet by mel zustat "otevrenym". Bohuzel
jedinou moznosti, jak se branit proti pokusum o "proprietarizaci"
Internetu je, ze se lide ozvou, protoze na rozdil od velkych SW firem
nemohou investovat G$ do reklamy, ...

Mam pocit, ze se nejak rychle zapomelo na to, ze pred nekolika roky
byly casopisy plne clanku o tom, ze Internet je mrtev, a ze budoucnost
patri MSN (Microsoft Network). Lide se ale vzepreli, a tak k tomu
nedoslo.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR