letmo OT ( was: Dlouhy timeout + RedHat Manhattan )

Kamil Kukura K.Kukura na unicom.cz.-remove-this-
Středa Leden 6 11:30:26 CET 1999

..
..

>Na prvni pohled se to muze jevit jako prinos. Neni to ale uznano jako
>obecny standard, a proto je treba to povazovat za neco, co narusuje
>integritu Internetu. Jsem rozhodne proti pouzivani podobnych
>"vymozenosti" a domnivam se, ze v tomto smeru mohou pro rozvoj
>Internetu hodne udelat i ti, kteri o Internetu skoro nic nevedi:
>proste nebudou takove veci pouzivat a upozorni ostatni, aby to take
>nepouzivali.

No jo, jenze pro Microsoft je zajimave kolik ma vydaju, prijmu a nakonec
zisk a ne nejaka integrita Internetu. A tak, kdyz bude jejich explorer
podporovat http:\\ s tim, ze se bude lip prodavat, resp. v jeho pripade bude
lip pomahat prodavat windows tak se jednou mozna dockame i adres
htlaptla:||www.....

--
KamK