Nefunkcne .fingerlog a .nofinger u cfingerd.

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Leden 7 09:18:53 CET 1999

On Tue, 5 Jan 1999 garabik na fmph.uniba.sk.spam wrote:

> Jan Rusnak <jr na cyberspace.sk> wrote:
> : Zdravim,
>
> : Nainstaloval som si cfingerd (dist Debian 2.0) a mam
> : problemy s 2 vecami. Pre root account nefunguje ~/.nofinger
> : direktiva (pre ostatne accounty sa to chova vporiadku).
> : A este sa mi nepodarilo rozbehat osobitne logovanie pre
> : accounty (direktiva ~/.fingerlog). Ma s tym niekto dake
> : skusenosti?
>
> .nofinger neviem ale v debiane cfingerd bezi ako nobody, preto
> musi byt .fingerlog subor zapisovatelny pre takeho uzivatela -
> [...]
vazne ? to je odvaha tvrdit ze v debiane bezi cfinger ako nobody. ja si
dovolim tvrdit, ze mi cfinger na debiane pobezi pod uzivatelom dezo.
mozno preto ze uzivatel pre demona sa definuje spolu s nim v
/etc/inetd.conf. (demony spustane cez inetd).
co sa tyka cfingerd. myslim ze najnovsia verzia bola 1.3.2 a tam mi islo
vsetko bez problemov. az na jedinu vec, na ktoru mi ani tu nikto
neodpovedal. ked nastavite ze nema demon nic ukazovat tym co nemaju
ident-demon, tak by im mal ukazat obsah suboru (ACCESS DENIED). lenze este
nikdy mi to nefungovalo. jedine co mi slo bolo, ze v syslogu sa objavilo
"rejected".

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/