Nefunkcne .fingerlog a .nofinger u cfingerd.

garabik na fmph.uniba.sk.spam garabik na fmph.uniba.sk.spam
Čtvrtek Leden 7 12:34:19 CET 1999

Jan Satko <satko na quanto.uniag.sk> wrote:
: On Tue, 5 Jan 1999 garabik na fmph.uniba.sk.spam wrote:

:>
:> .nofinger neviem ale v debiane cfingerd bezi ako nobody, preto
:> musi byt .fingerlog subor zapisovatelny pre takeho uzivatela -
:> cize touch .fingerlog; chmod a+w .fingerlog by malo pomoct.
:> Mam pocit ze aj problem s .nofinger pre roota bude sposobeny
:> tymto.
: vazne ? to je odvaha tvrdit ze v debiane bezi cfinger ako nobody. ja si
: dovolim tvrdit, ze mi cfinger na debiane pobezi pod uzivatelom dezo.
: mozno preto ze uzivatel pre demona sa definuje spolu s nim v
: /etc/inetd.conf. (demony spustane cez inetd).

Zle som sa vyjadril. Po nainstalovani balicku cfingerd sa nastavi jeho
spustanie z inetd ako root, ale cfingerd sa vzda coskoro rootovskych
prav (v novsich verziach, aby sa opravili nejake security bugs).
A pokial administrator toto nezmeni, cfingerd bezi _default_ s pravami
uzivatela nobody.

: co sa tyka cfingerd. myslim ze najnovsia verzia bola 1.3.2 a tam mi islo
: vsetko bez problemov. az na jedinu vec, na ktoru mi ani tu nikto
: neodpovedal. ked nastavite ze nema demon nic ukazovat tym co nemaju
: ident-demon, tak by im mal ukazat obsah suboru (ACCESS DENIED). lenze este
: nikdy mi to nefungovalo. jedine co mi slo bolo, ze v syslogu sa objavilo
: "rejected".

Co takto poslat bug-report debian maintainerovi?  Na moje pripomienky
reagoval dost ochotne.

bye

| Radovan Garabik       http://www.fmph.uniba.sk/~garabik    |
| __..--^^^--..__       garabik @ center . fmph . uniba . sk |