Podivne chovani Linuxu

petr.snajdr@seznam.cz snajdr na ns.seznam.cz
Čtvrtek Leden 7 14:28:40 CET 1999

Dobry den,
	mel bych radu otazek na Linux.
Prvni je SYN food. Za jakych okolnosti jadro zapise do syslogu, ze z dane
IP mozna prichazi neco co by mohlo byt oznaceno jako SYN flood.
Videl jsem to toiz i na pocitacich, ktere vubec nejsou dostupne
nz Internetu (je na nich ovsem silny sitovy provoz mezi aplikacemi).
Jak je na tom Linux s cachovanim? Muze urychlit cteni tehoz souboru RAM
disk nebo to Linux zvladne sam lepe? Myslim, ze by to Linux mel umet lepe,
ale subjektivne se mi zda, ze tomu tak snad ani neni nebo je?
Je normalni, kdyz v systemu vznika vice zombie (v systemu, ktery je silne
zatizen) a je naprosto zrejme, ze to neni chyba aplikaci. Muze to
byt tou zatezi? A posledni otazk - o kolik je lepsi implementace
 sitovani v 2.2 nez v 2.0? Zajima me predevsim vykon.

Dekuji za odpovedi.

S pozdravem
   Petr Snajdr