OT: GVC x Maxtech

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Leden 7 19:40:06 CET 1999

Zdravim,

prominte mi tento offtopic, ale tolik administratoru vseho mozneho najednom
miste jinede nenajdete :)
Mam k dispozici datasheety modemu GVC a u trech externich verzi se uvadi
podpora dvoudratove pevne linky. Ovsem nyni mi kazdy vnucuje pod jmenem GVC
modemy s napisem Maxtech. Vim, ze jeden z nich koupil toho druheho (kdo koho
ale nevim :), nicmene nikdo mi neni schopen rict, jestli nove modemy touto
funkci disponuji (myslim, ze v 90% obchodech vubec nevedi, co prodavaji :( ).
Krabicka je to v podstate stejna (takova ta s profilem rakve, cernym predkem,
kovovym plas~tem a cervenymi diodami).

Diky za kazdou informaci
ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz