OT: GVC x Maxtech

Karel Dudasek Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
Pátek Leden 8 10:33:24 CET 1999

Michal Krause wrote:

> Zdravim,
>
> prominte mi tento offtopic, ale tolik administratoru vseho mozneho najednom
> miste jinede nenajdete :)
> Mam k dispozici datasheety modemu GVC a u trech externich verzi se uvadi
> podpora dvoudratove pevne linky. Ovsem nyni mi kazdy vnucuje pod jmenem GVC
> modemy s napisem Maxtech. Vim, ze jeden z nich koupil toho druheho (kdo koho
> ale nevim :), nicmene nikdo mi neni schopen rict, jestli nove modemy touto
> funkci disponuji (myslim, ze v 90% obchodech vubec nevedi, co prodavaji :( ).
> [...]
Zkusil bych se s nimi domluvit na vyzkouseni.
Prinesl bych si kabel simulujici pevnou linku a zkusil
pouzit prikaz AT&L1.
Pak by se videlo.
= Karel Dudasek Karel.Dudasek na vtopu.army.cz =
= VTOPU                    Domu:            =
= Cs. odboje               Mirova 812       =
= 518 16 Dobruska          518 01 Dobruska  =
= tel.: +420-443-673693    +420-443-22509   =
= fax:  +420-443-21532                      =